6 kwi 2014

... Schwarzkopf - Schauma 7 Herbs - szampon do włosów przetłuszczających się

Witam!

Włosowych postów ciąg dalszy... Dziś ocenię szampon Schauma, tym razem przeznaczony do włosów przetłuszczających się, czyli takich jak moje. Wersja przeznaczona do włosów farbowanych jest bardzo dobra, a o tym, co myślę na temat szamponu "7 ziół" można przeczytać poniżej.



Obietnice producenta:

"Wyciąg z siedmiu starannie dobranych ziół usuwa tłuszcz, zapewnia świeżość i przywraca naturalną objętość włosa. Szampon delikatnie oczyszcza włosy, usuwa nadmiar sebum i pozostawiając zdrowe włosy i uczucie świeżości przez cały dzień. Formuła szamponu zawiera cenne wyciągi roślinne, które wzmacniają włosy od nasady aż po same końce."


Moja ocena:

Niestety ta wersja szamponu nie przypadła mi do gustu. Liczyłam na długotrwałe (minimum 3 dniowe) odświeżenie włosów, a okazało się, że fryzura wygląda w miarę dobrze tylko kilka godzin po umyciu. 
Produkt jest perłowy, dość rzadki, niezbyt dobrze się pieni, a tym samym nie jest wydajny. Nie oczyszcza włosów, po jego użyciu mam wrażenie, że wszystkie środki do stylizacji, których używałam, zostały na włosach. Szampon bardzo mocno obciąża pukle, co w moim przypadku wiąże się z natychmiastowym ich przetłuszczeniem i dyskwalifikacją kosmetyku w moich oczach. Jego jedynym plusem jest zapach - delikatny, ziołowy, naturalny. 
Moim zdaniem powinien sprawdzić się u osób posiadających włosy bardzo suche i puszące, ponieważ może sprawić, że będą wyglądały na ujarzmione.



Podsumowanie:

  1. Nazwa: Schauma 7 Herbs
  2. Producent: Schwarzkopf LINK
  3. Pojemność: 400 ml
  4. Skład: 
  5. Cena: ok 2,00 €
  6. Ocena: 1/5


Pozdrawiam serdecznie
Yvonne

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy miły komentarz oraz za konstruktywną krytykę :)