17 lut 2014

... Miss Sporty - Tan Up Your World Bronzing Powder - puder brązujący

Witam!

Makijaż bez bronzera? Nigdy!
Używałam kilku pudrów brązujących, ale jakoś żaden nie zrobił na mnie wrażenia. Wszystkie były dobre, a ja mimo wszystko szukałam lepszego produktu, który stanie się hitem. Myślę, że w końcu taki bronzer znalazłam, a jest nim Miss Sporty - Tan Up Your World Bronzing Powder.



Obietnice producenta:

"Natychmiastowa, niesamowita hawajska opalenizna! Naturalny, muśnięty słońcem blask, jakbyś właśnie wróciła z Honolulu. Nakładaj na czoło, policzki, brodę, nos i dekolt i rób wrażenie."




Moja opinia:

Bronzer przypadł mi do gustu już w sklepie. Spodobało mi się opakowanie, bo kto nie chciałby spędzić wakacji na Hawajach? Przyjrzałam się bliżej temu produktowi i postanowiłam go kupić. Z racji tego, że lubię mocno konturować twarz, wybrałam odcień 020 Hawaiian Hula.
Puder jest bardzo dobrze napigmentowany, a przez to bardzo wydajny. Jego kolor to ciemny brąz z nutami brzoskwiniowymi oraz z drobinkami brokatu, których prawie nie widać, ale dają delikatny blask na skórze. Rozprowadza się fantastycznie, można nim uzyskać zarówno mocny, jak i delikatny efekt.
Trwałość jest niesamowita! Nigdy nie miałam bronzera, który wytrzymuje ok 14 godzin na twarzy, bez żadnego uszczerbku. W pracy bardzo dużo rozmawiałam przez telefon i każdy produkt, wcześniej przeze mnie używany, ścierał się z jednej strony, co wyglądało koszmarnie. Odkąd używam Miss Sporty - Tan Up World Bronzing Powder nie muszę się obawiać, że wyglądam jak kosmita z pomalowaną jedną częścią twarzy. Za to go kocham i gorąco polecam.




Podsumowanie:

  1. Nazwa: Tan Up Your World Bronzing Powder
  2. Producent: Miss Sporty
  3. Pojemność/waga: 17,1g
  4. Cena: ok. 20,00 zł
  5. Ocena: 5/5 


Pozdrawiam serdecznie
Yvonne

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy miły komentarz oraz za konstruktywną krytykę :)