23 lut 2014

... Rival de Loop Clean & Care - dwufazowy płyn do demakijażu oczu

Witam!

W przypadku demakijażu oczu zwykle jestem ostrożna w doborze produktów. Mam jeden sprawdzony produkt, który od lat darzę zaufaniem i który po prostu uwielbiam. Nie byłabym jednak sobą, gdybym nie eksperymentowała w tej kwestii. Eksperymenty te kończą się różnie, od totalnych porażek począwszy, na zachwytach skończywszy. Tym razem postanowiłam przetestować dwufazowy płyn do demakijażu oczu marki Rival de Loop.



Obietnice producenta:



Moja ocena:

Nie jest to pierwszy płyn dwufazowy, z którym miałam do czynienia, jednak pierwszy, który nie chciał ze mną współpracować. Zmieszanie obu faz jest w tym przypadku koszmarnie trudne, wręcz niemożliwe. Niezależnie od tego, czy wstrząsamy buteleczką minutę, czy godzinę, efekt jest ten sam - nadal mamy dwie warstwy. Zapewne z tego powodu płyn nie wsiąka w wacik kosmetyczny, tylko po nim spływa, brudząc wszystko dookoła. 
Jeśli już cokolwiek zostało na waciku i przyłożyłam go do oka, natychmiast wystąpiło podrażnienie i pieczenie. Nie mogłam niczym przemyć oczu i zniwelować pieczenia, ponieważ ułamek sekundy wystarczył, aby pół twarzy było pokryte tłustą i lepiącą się warstewką płynu. Płacząc, jak bóbr musiałam pozbyć się tłuszczu oraz rozmazanego makijażu z twarzy, żeby móc przemyć oczy. Istny koszmar...
Tak więc obietnice producenta to tylko puste słowa. Płyn nie jest łagodny, nie pielęgnuje, nie nawilża, nie odświeża, a już na pewno nie działa kojąco. Ze względu na ogromne podrażnienie nie jestem w stanie ocenić skuteczności usuwania makijażu, ale nie sądzę, żeby sobie z tym radził. Nie polecam, a na pewno radzę uważać, jeśli ktoś ma ochotę na jego testowanie.


Podsumowanie:

  1. Nazwa: Rival de Loop Clean & Care dwufazowy płyn do demakijażu oczu
  2. Producent: Rossmann
  3. Pojemność: 50 ml (wersja mini)
  4. Skład: 
  5. Cena: 2,99 zł (wersja mini)
  6. Ocena: 0/5



Pozdrawiam serdecznie
Yvonne

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy miły komentarz oraz za konstruktywną krytykę :)