6 lut 2014

... Moja skromna kolekcja lakierów do paznokci

Witam!

Zrobiłam porządki z lakierami do paznokci. Koszyczek był pełny, a nie miałam czym pomalować pazurków. Nie chciało mi się wszystkiego wysypywać, żeby znaleźć potrzebny kolor i manicure kończył się na pierwszym, który wpadł mi w ręce. Chyba skądś to znacie, prawda? Wyrzuciłam zatem wszystko, co nie nadawało się do użycia i na chwilę obecną tak prezentuje się moja mała kolekcja lakierów. 


Zanim przejdę do przedstawienia lakierów, zaznaczę, że nie znajdziecie u mnie drogich produktów z najwyższych półek sklepowych. Wręcz przeciwnie, kupuję lakiery jak najtańsze i utrwalam je top coatem. Nie będę opisywała każdego lakieru po kolei, ponieważ sukcesywnie będą się pojawiały ich recenzje. Pogrupowałam je ze względu na firmę.

Golden Rose. To marka, którą pamiętam jeszcze z dzieciństwa. Mama zawsze kupowała te lakiery i bardzo je lubiła. Mój ulubiony lakier pochodzi właśnie z tej firmy.


  1. Golden Rose with Protein nr 245
  2. Golden Rose Rich Color nr 24 - mój ulubieniec :)
  3. Golden Rose Classics mini nr 147
  4. Miss Selene mini nr 173


Eveline. Obecnie posiadam tylko trzy lakiery holograficzne, ale miałam też inne i spisują się całkiem nieźle.


  1. Eveline Holografic Shine nr 414
  2. Eveline Holografic Shine nr 419
  3. Eveline Holografic Shine nr 408


Bell. Moje najnowsze nabytki do french manicure. Jestem już po pierwszych testach i lakiery te zapowiadają się obiecująco.


  1. Bell French Chic nr 53
  2. Bell French Chic nr 15
  3. Bell French Chic nr 17

Pozostałe. W tej grupie znajdują się pojedyncze egzemplarze kilku marek.



  1. DA nr 36
  2. Colour Chic nr 03
  3. Sensique Nature Code nr 276 Sweet Violet
  4. Catrice Ultimate nr 910 Oh My Goldness (nie sugerujcie się ceną; zapłaciłam za niego 2,99 zł w czasie letnich wyprzedaży w Naturze)
  5. Virtual Fashion Mania nr 75
  6. Essence Colour 3 nr 06 Ticket To The Show


Lakiery nawierzchniowe. Tak się składa, że top coaty zdominowała firma Essence. 


  1. Essence Nail Art Cracking nr 05 Crack Me! Mauve
  2. Essence Gel-Look
  3. Essence Quick Dry


Jak widać niewiele lakierów zostało mi po porządkach. Mimo wszystko za ich pomocą można stworzyć mnóstwo fantastycznych i niepowtarzalnych zdobień. Gama kolorystyczna jest w miarę różnorodna i za każdym razem mam na pazurkach inny wzorek. Poza tym ,nie ma tego złego, co by na dobre nie wyszło - znalazło się miejsce na nowe lakiery.

Czy wśród moich "perełek" znalazły się lakiery, które lubicie? A może nie znosicie? Zapraszam do komentowania :)

Pozdrawiam serdecznie
Yvonne

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy miły komentarz oraz za konstruktywną krytykę :)