1 lut 2014

... Końcówki wyprzedaży, czyli co udało mi się upolować

Witam!

Wybrałam się wczoraj na wycieczkę do kilku galerii handlowych i trafiłam na końcówki wyprzedaży w kilku sklepach. Zobaczcie, co trafiło do koszyka :)

Wizyta w Rossmannie zaowocowała największymi zakupami: 
 a) bransoletki czerwono - srebrne - 10 sztuk w zestawie - 5,00 zł; cena pierwotna - 27,90 zł
 b) kolczyki spiralki czerwono - srebrne - 5,00 zł; cena pierwotna - 17,90 zł
 c) pierścionek - 5,00 zł; cena pierwotna - 22,90 zł
 d) kolczyki z bordowymi kulkami - 5,00 zł; cena pierwotna - 22,90 zł
 e) naszyjnik charms - 5,00 zł; cena pierwotna - 34,90 zł


W Tesco kupiłam tylko pot pouri w odcieniach różu, czerwieni i fioletu za 5,00 zł; cena pierwotna - 19,00 zł


Praktiker skusił mnie świecznikami na tea lighty w cenie 1,48 zł za sztukę. Ceny przed obniżką nie znam.



Ostatniego zakupu dokonałam w KiK-u za oszałamiającą kwotę 0,40 zł (przecena z 4,00 zł). Są to naklejki na paznokcie z motywem Bożonarodzeniowym, ale niektóre elementy można wykorzystać o dowolnej porze roku :)

Jestem zadowolona z zakupów wyprzedażowych i z wycieczki.

Pozdrawiam serdecznie
Yvonne

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy miły komentarz oraz za konstruktywną krytykę :)