19 lut 2014

... Marion - Płyn prostujący włosy

Witam!

Włosomaniaczką nie jestem, a przynajmniej się do tego jeszcze otwarcie nie przyznaję ;) Nie mniej jednak o włosy dbam, uzyskując raz lepsze, raz gorsze efekty. Swego czasu naczytałam się o termoochronie i postanowiłam niezwłocznie zaopatrzyć się w odpowiedni produkt. Mój wybór padł na płyn prostujący włosy Marion. 



Obietnice producenta:



Moja ocena:

Totalna porażka to mało powiedziane, ale po kolei. 
Chroni przed działaniem wysokiej temperatury? Jeżeli producentowi chodziło o to, że płyn oblepia włosy i tym samym ciepło nie wnika do ich wnętrza, to mogę się z tym zgodzić.
Doskonale rozprowadza się na włosach? Tak, łatwo go wczesać i pokryć nim całe włosy.
Ujarzmia niesforne kosmyki, długotrwale zapobiega puszeniu się włosów? Jeżeli przez ujarzmienie rozumiemy maksymalne obciążenie i przetłuszczenie to tak, zgadzam się w 100%.
Nadaje jedwabistą gładkość i świetlisty połysk? Chyba każdy przyzna, że włosy przetłuszczone od nasady, aż po same końce są gładkie i błyszczące. 
Od pierwszego użycia nie polubiłam płynu Marion. Kupiłam go sądząc, że będzie chronił moje włosy podczas używania suszarki, a przy okazji pozwoli mi ułożyć ładną, wygładzoną fryzurę. Stosowałam go na różne sposoby, zaczynając od tego podanego na opakowaniu, poprzez aplikację na włosy wilgotne, a nawet mokre. Niestety, za każdym razem efekt był identyczny - włosy maksymalnie obciążone i przetłuszczone od nasady, aż po końcówki. Po użyciu płynu włosy nadawały się tylko i wyłącznie do mycia.
W związku z powyższym nie polecam tego produktu, u mnie totalnie się nie sprawdził.


Podsumowanie:

  1. Nazwa: Płyn prostujący włosy
  2. Producent: Marion
  3. Pojemność: 150 ml
  4. Skład: Aqua, Glycerin, Cetromonium Chloride, Trimethylsilylamodimethicone and C11-15 Pareth -5 and C11-15 Pareth -9, Propylene Glycol, Acrylates/Steareth-20 Methacrylate Crosspolymer, Cocamidopropyl Betaine, Peg-40 Castor Oil, Panthenol, Parfum, Polyquaternium-59 and Butylene Glycol, Benzyl Alcohol and Methylchloroisothiazolinone and Methylisothazolinone, Citric Acid. 
  5. Cena: ok 5,00 - 8,00 zł
  6. Ocena: 0/5


Pozdrawiam serdecznie
Yvonne

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy miły komentarz oraz za konstruktywną krytykę :)