18 lut 2014

... Essence - Fix&Matte! Translucent Loose Powder - transparentny puder sypki

Witam!

Makijaż dla osób z przetłuszczającą się strefą T, czyli dla mnie, musi być wykończony pudrem matującym. Używałam wielu tego typu produktów. Jedne spełniały swoje zadanie lepiej, inne gorzej, a jeszcze inne zupełnie sobie nie radziły. Pewnego razu, będąc na zakupach w drogerii Astor, natknęłam się na wyprzedaż kosmetyków marki Essence. Bez wahania sięgnęłam po puder transparentny, ponieważ takiego jeszcze w swojej kolekcji nie miałam. 
Recenzja dotyczy starej wersji, nowa wersja nosi nazwę "All about matt! Fixing loose powder".



Obietnice producenta:

"Ujednolica i matuje cerę, zapewnia trwały makijaż, bez efektu świecenia się przez cały dzień. Dopasowuje się od każdego rodzaju cery."



Moja ocena:

Puder zamknięty jest w przezroczystym słoiczku z sitkiem, które ułatwia dozowanie produktu. Puder jest bardzo drobno zmielony, ma formę pyłku. Jednocześnie jest na tyle ciężki, że nie rozsypuje się samoistnie. Łatwo się rozprowadza, doskonale się stapia z podkładem, wręcz wydobywa i podkreśla jego kolor. Matuje na ok 4-5 godzin, co jest moim zdaniem, całkiem niezłym wynikiem.
Skład pudru na kolana nie powala. Na osiem składników, cztery to parabeny. Jednak mi bardzo przypadł do gustu. Używam go z przyjemnością i nie mam ochoty na inny produkt. Pewnie po zużyciu całego opakowania pudru kupię coś innego, bo ten mi się znudzi, ale kiedyś z pewnością sięgnę po niego ponownie.



Podsumowanie:

  1. Nazwa: Fix&Matte! Translucent Loose Powder
  2. Producent: Essence
  3. Pojemność/waga: 15,5 g
  4. Skład: Aluminum Starch Octenylsuccinate, Polyethylene, Disodium EDTA, Sodium Dehydroacetate, Butylparaben, Ethylparaben, Methylparaben, Propylparaben
  5. Cena: regularna ok 14,00 zł, ja zapłaciłam 4,00 zł
  6. Ocena: 4/5


Pozdrawiam serdecznie
Yvonne

2 komentarze:

  1. Kilka razy się nad nim zastanawiałam, ale mam swój ulubiony (Constance Caroll) i jeszcze połowy nawet nie zużyłam.. :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami duża pojemność wcale nie jest zaletą ;) Constance Caroll darzę sentymentem, ponieważ z tej właśnie firmy pochodził mój pierwszy w życiu puder :D

      Usuń

Dziękuję za każdy miły komentarz oraz za konstruktywną krytykę :)