16 sty 2014

... Wielka wyprzedaż w drogeriach NATURA

Witam!

Nic tak nie poprawia humoru, jak zakupy.
                                          A zakupy za bardzo niską cenę potrafią wprawić w euforię :)

Przez przypadek trafiłam na wyprzedaż w drogerii NATURA. Nie wiem jak wygląda to w innych sklepach, ale w najbliższej drogerii zaraz przy wejściu jest półka wyprzedażowa. Ceny na niej zaczynają się od 0,99 zł i można tam znaleźć wiele różnorodnych produktów.

Oto moje nabytki:


Za całość zapłaciłam 12,53 zł!

Teraz po kolei:
1. Bell - lakiery do french manicure. W skład zestawu wchodzi biały lakier kryjący i różowy transparentny. Dodatkowo do każdego zestawu dołączony jest szablon z wzorkami. Kupiłam dwa zestawy ze względu na różne odcienie różowego lakieru. Cena 0,99 zł



2. Tołpa - antyperspirant do stóp, hypoalergiczny, do skóry wrażliwej z nadmierną potliwością i otarciami. Cena 3,59 zł



3. Catrice - pomadka Ultimate Shine Nr 110 Shy Flamingo. Cena 1,99 zł



4. Verona Laboratories - krem do twarzy i ciała głęboko nawilżający z dziką orchideą. Cena 2,99 zł



5. Top Choies - okrągłe szczotki do włosów. Jedna dla mnie, druga dla mamy :) Cena 0,99 zł


Tak prezentują się moje łupy :) Wszystko będę testować i z pewnością pojawią się na blogu recenzje wszystkich produktów.

Udało się Wam coś kupić po okazyjnych cenach?

Pozdrawiam serdecznie
Yvonne

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy miły komentarz oraz za konstruktywną krytykę :)