1 sty 2014

... Nowy Rok - nowy wygląd bloga :)


Witajcie w Nowym Roku 2014!!!

Nie wiem, czy Wam również, ale mi czas nieubłaganie ucieka. Wydaje się, że wcale nie tak dawno witaliśmy rok 2013, a tym czasem stoimy u progu roku 2014. 

Z tej właśnie okazji postanowiłam zmienić wygląd bloga. Jak pewnie zdążyliście zauważyć, zaglądając do mnie wcześniej, lubię ciemne kolory, jednak tym razem postawiłam na biel i zieleń. Co o tym myślicie? Mam nadzieję, że Wam się spodoba, bo ja jestem bardzo zadowolona ze zmian.

Zmiany będą widoczne również w sposobie przedstawiania recenzji. Postanowiłam wszystko uporządkować i działać według przemyślanego schematu. Liczę na to, że będzie się Wam lepiej czytało moje posty i łatwiej będzie Wam znaleźć interesujące Was informacje o produktach.

Korzystając z okazji, życzę Wam i sobie wielu czytelników, mnóstwa pomysłów na dodawanie nowych wpisów oraz więcej czasu dla siebie :)

Happy New Year!!!

Pozdrawiam serdecznie
Yvonne

2 komentarze:

  1. BARDZO CIEKAWIE ZAPOWIADA SIĘ TEN BLOG:)
    POWODZENIA!!
    ZAPRASZAMY DO NAS W WOLNYM CZASIE:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za miły komentarz, tym bardziej, że jest pierwszy na tym blogu :)
      Zdążyłam zajrzeć do Was i z pewnością będę to robiła bardzo często :)
      Pozdrawiam

      Usuń

Dziękuję za każdy miły komentarz oraz za konstruktywną krytykę :)