28 gru 2013

... DAX COSMETICS - Perfecta Oczyszczanie - peeling gruboziarnisty

Pisząc recenzję delikatnego peelingu oczyszczającego Yves Rocher SEBO SPECIFIC, o którym można przeczytać TUTAJ, wspomniałam, że jestem miłośniczką bardzo ostrych peelingów mechanicznych. Moja mieszana cera świetnie na nie reaguje i tylko po użyciu tego typu kosmetyków czuję, że jest ona doskonale oczyszczona.

Pod wpływem bardzo wielu pozytywnych opinii skusiłam się na peeling Perfecty. Mój wybór bez wahania padł na wersję gruboziarnistą, przeznaczoną do cery tłustej i mieszanej.


Photo by Yvonne writes about...

Peeling zamknięty jest w tubce o pojemności 60 ml. Zawiera minerały morskie i drobinki orzecha oraz witaminy E, C, F i miód z dzikich kwiatów. Dla zainteresowanych pełny skład:


Photo by Yvonne writes about...

Producent obiecuje nam:


Photo by Yvonne writes about...

Moje odczucia odnośnie tego produktu są pozytywne. Bardzo dobrze oczyszcza skórę twarzy, nie podrażniając jej przy tym. Nie wysusza, nie pozostawia uczucia ściągnięcia twarzy. Efekt wygładzenia utrzymuje się ok 4-5 dni. Po tym czasie muszę powtórzyć oczyszczanie. 

Drobinki zawarte w peelingu są dość ostre i drobne, przez co dobrze spełniają swoje zadanie. Niestety, jest ich moim zdaniem zbyt mało. Gdyby było ich więcej, peeling byłby ideałem.
Drobinki zatopione są w zielonej "bazie" i razem tworzą bardzo przyjemną konsystencję.

Photo by Yvonne writes about...

Zapach jest świeży, dość przyjemny, jednak na dłuższą metę trochę przytłaczający. Na szczęście nie utrzymuje się długo na skórze i zmywa razem z resztkami kosmetyku.

Używam tego produktu od roku, średnio raz w tygodniu (czasami częściej) i jestem z niego zadowolona. Polecam go posiadaczkom grubej skóry. Wrażliwców i osoby z cerą delikatną z pewnością podrażni.

Jego cena to ok 13,00 zł.

Ogromnym plusem jest możliwość wypróbowania peelingu bez konieczności zakupu pełnowymiarowego opakowania, ponieważ jest dostępny w saszetkach za cenę ok 2,00 zł, więc zachęcam do testowania.

Pozdrawiam serdecznie
Yvonne

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy miły komentarz oraz za konstruktywną krytykę :)