11 gru 2013

... Ziaja Med Kuracja Lipidowa - fizjoderm krem na dzień/na noc

Krem Ziai zagościł u mnie, gdy miałam przesuszoną skórę po nieudanym eksperymencie z pewnym drogeryjnym kremem, o którym pisałam TUTAJ
Fizjoderm Ziaja Med był jednym z jednym z kosmetyków aptecznych, które wtedy stosowałam. Tak go polubiłam, że został ze mną dłużej.

Photo by Yvonne writes about...

Krem przeznaczony jest dla skóry alergicznej, atopowej i odwodnionej.

Jak działa?

Photo by Yvonne writes about...

Cóż mogę o nim powiedzieć? Jest super! Zgadzam się z powyższymi zapewnieniami producenta w 100%.
W tubie o pojemności 50 ml, za którą płacimy ok 14,00 zł, znajduje się biały, bardzo delikatny krem o dość rzadkiej konsystencji. Sprawia wrażenie mało treściwego, lecz nic bardziej mylnego. Produkt dostarcza skórze wszystkiego, czego potrzebuje, a przy tym jest lekki i doskonale się wchłania. 
Pozostawia na skórze film, ale niezbyt tłusty i świetnie nadaje się pod makijaż. Twarz jest nawilżona, gładka i pozbawiona podrażnień. Nie zapycha.
Ja stosowałam go głównie zimą i wówczas bardzo dobrze chronił przed mrozem i wiatrem. 
Polubiliśmy się i pewnie jeszcze kiedyś do niego wrócę.

Pozdrawiam serdecznie
Yvone

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy miły komentarz oraz za konstruktywną krytykę :)