2 gru 2013

... Tag: 50 faktów o mnie :)

Od dłuższego czasu na YouTubie, jak i na blogach gości tag "50 faktów o mnie". Postanowiłam na niego odpowiedzieć. Dlaczego? Ponieważ jestem nowa w blogowej społeczności i chciałabym, żeby moi czytelnicy lepiej mnie poznali.

Zapraszam do czytania :)

  1. Jestem jedynaczką, ale nie z gatunku tych rozpieszczonych. Wręcz przeciwnie. Rodzice zawsze wpajali mi, że nie można mieć wszystkiego na zawołanie, a jeśli czegoś się bardzo chce, należy do tego dążyć własnymi siłami.
  2. Jestem oszczędna, czasami do przesady. Zanim coś kupię, zastanawiam się milion razy. Oczywiście zdarzają mi się małe szaleństwa, ale rzadko.
  3. Jestem leniwa. Uwielbiam mieć porządek, ale nie chce mi się sprzątać. W szkole lubiłam dostawać oceny bardzo dobre, ale nie chciało mi się uczyć (co nie znaczy, że tego nie robiłam). Kocham jeść, ale nie chce mi się gotować, itd.
  4. Jestem absolwentką studiów technicznych (mgr inż.) i podyplomowych, ale chętnie jeszcze bym sobie postudiowała.
  5. Jestem domatorką. W domu czuję się najlepiej.
  6. Nienawidzę imprez. Nieważne czy to dyskoteka, bal sylwestrowy, czy wesele. Zawsze źle się tam czuję i uciekam do domu, jak tylko jest to możliwe.
  7. Jestem punktualna. Wręcz mam świra na punkcie punktualności. Wymagam tego od siebie i od innych. Bardzo się denerwuję, jak muszę na kogoś czekać i psuje mi to humor.
  8. Jestem perfekcjonistką. Jeśli coś robię, to na 100%, nie na pół gwizdka. Dotyczy to głównie rzeczy ważnych, takich jak np. praca. Pewnie, że zdarz mi się zrobić coś "byle było", ale później fatalnie się z tym czuję.
  9. Mam duże poczucie własności. Nienawidzę, kiedy ktoś rusza moje rzeczy bez pozwolenia. Zarówno w domu, jak i w pracy jestem na tym punkcie przeczulona.
  10. Kocham domową kuchnię mojej mamy. Uważam, że jedzenie u kogoś, czy w restauracji jest dobre, a nawet pyszne, ale to co ugotuje moja mama jest najlepsze.
  11. Przywiązuję się do przedmiotów. Żal mi się rozstawać z rzeczami, których dłużej byłam właścicielką np. samochód, telefon, komputer, a nawet niektóre ubrania itp. 
  12. Preferuję samodzielne stanowiska pracy. Mogę pracować w zespole, ale za tym nie przepadam. Uważam, że sama wykonam zadanie lepiej i szybciej, ponieważ nie muszę tracić czasu na dogadywanie się ze współpracownikami.
  13. Lubię połączenie złota i srebra. Nie przeszkadza mi noszenie tych dwóch metali szlachetnych obok siebie. Nie raz spotkałam się z opinią, że to niemodne, brzydko wygląda i oznacza brak gustu, jednak nie wiele mnie to obchodzi. Ja się w tym dobrze czuję, a to jest najważniejsze.
  14. Mój ulubiony kolor to czarny. Odkąd pamiętam zawsze mi się podobał. Uważam, że pasuje na każą okazję i najwięcej ubrań w mojej szafie jest w tym kolorze. Nie oznacza to jednak, że chodzę ubrana od stóp do głów w czerń. Uwielbiam ją łączyć z różnymi kolorami, a moim ulubionym zestawieniem jest czerń i czerwień. Uważam, że jest ponadczasowa.
  15. Kocham ciszę.
  16. Jestem pracoholiczką. Niestety bardzo często mi się zdarza zabierać pracę ze sobą do domu, zdarza mi się zostawać po godzinach lub przychodzić do firmy wcześniej, nie raz pracowałam w wolne soboty. Wiem, że to głupie, ale nie mogę nic na to poradzić, bo po prostu to lubię.
  17. Zawsze mam pomalowane paznokcie. Mogę wyjść z domu bez makijażu, ale lakier na paznokciach musi być zawsze. Zazwyczaj bawię się w malowanie wzorków, ale od biedy wystarczy lakier jednokolorowy.
  18. Kocham książki i bardzo dużo czytam.
  19. Jestem niecierpliwa. Jeśli się na coś zdecyduję, chcę to mieć już, teraz, w tym momencie. Nie ważne, czy jest t o zakup czegokolwiek, czy wydarzenie, bardzo chcę, żeby nastąpiło to natychmiast.
  20. Nie mam jednego, konkretnego hobby. Co jakiś czas się to zmienia, ale często wracam do tego, co już kiedyś robiłam.
  21. Pierwszą rzeczą, na którą zwracam uwagę u innych są buty. Nie chodzi o to, że mają być markowe, najdroższe itp. Muszą być po prostu czyste i zadbane. Uważam, że to wiele mówi o człowieku.
  22. Lubię letnie wyprzedaże w sklepach, choć zazwyczaj niczego wtedy nie kupuję. Co roku już nie mogę się doczekać sezonu wyprzedażowego. Jeździmy z koleżankami do galerii handlowych, spędzamy tam mnóstwo czasu i podczas, gdy one chodzą z naręczami pełnymi toreb z zakupami, ja mam jedną lub dwie rzeczy, a najczęściej nie kupię niczego.
  23. Jestem zmarzluchem. Jesień i zima to dla mnie najgorsze pory roku. Cały czas jest mi zimno i w domu zawsze siedzę pod kocem w grubych skarpetkach i z kubkiem gorącej herbaty (najlepiej z przyprawami korzennymi).
  24. Zawsze po przyjściu do domu przebieram się w wygodne, "domowe" ubrania. Nie ważne, czy zostaję już w domu, czy jeszcze gdzieś będę wychodzić, zawsze się przebieram.
  25. Kocham czekoladę. Mogę ją jeść o każdej porze i pod każdą postacią.
  26. Jestem porywcza i łatwo wpadam w gniew.
  27. Lubię seriale podzielone na sezony. Oglądam je wtedy hurtowo. Nie lubię czekać tydzień na kolejny odcinek.
  28. Najlepiej czuję się w mocnych makijażach. Nawet na co dzień do pracy mocno się maluję. Wychodzę z założenia, że jeśli mam robić tzw. make up no make up i czuć się w nim źle, to wolę wcale się nie malować.
  29. Uwielbiam prowadzić samochód. Mogłabym pracować jako kierowca, bo za kółkiem czuję się fantastycznie.
  30. Nie mam wielu przyjaciół. Wolę mieć wokół siebie kilka osób, którym ufam i w których towarzystwie dobrze się czuję, niż tłumy znajomych, którzy często okazują się fałszywi.
  31. Nie lubię pisać sms-ów i robię to bardzo rzadko.
  32. Nigdy nie byłam nad morzem i wcale mnie tam nie ciągnie.
  33. Kocham góry, choć rzadko mam okazję po nich wędrować.
  34. Moim ukochanym miastem jest Kraków. Byłam tam tylko kilka godzin i zdążyłam się w nim zakochać na zabój.
  35. Nie umiem tańczyć, ale nie ubolewam jakoś szczególnie nad brakiem tej umiejętności.
  36. Chciałabym pracować w szkole. Od dziecka marzyłam, że zostanę nauczycielką. Niestety moje życie zawodowe potoczyło się inaczej, jednak cały czas mam nadzieję, że to marzenie kiedyś się spełni.
  37. Uwielbiam długie kąpiele ze świecami, przygaszonym światłem i mnóstwem piany.
  38. Robię zakupy w Biedronce. Jest to mój ulubiony sklep i nie wstydzę się tego. Mam w domu dużo rzeczy zakupionych w tym właśnie dyskoncie i uważam, że są świetnej jakości.
  39. Wyznaję zasadę "tanie nie znaczy złe". Dotyczy to ubrań butów i kosmetyków.
  40. Jestem uzależniona od komputera i internetu
  41. Nie lubię kupować prezentów. Nigdy nie wiem co kupić, z czego dana osoba będzie zadowolona i czy się ucieszy z mojego wyboru.
  42. Nie mam swojego ulubionego gatunku muzycznego ani zespołu. Podobają mi się różne utwory i różne style muzyczne.
  43. Chomikuję drobiazgi, bo "kiedyś mogą się przydać". Raz na jakiś czas robię w nich porządki i spora część "przydasiów" ląduje w koszu na śmieci.
  44. Lubię przerabiać ubrania i torebki. Mam wielką frajdę z możliwości zrobienia czegoś nowego ze starej rzeczy.
  45. Mam kilka ulubionych książek i filmów, do których wracam. Czytam lub oglądam je po raz n-ty i mi się nie nudzą.
  46. Zasypiam marząc. Uwielbiam przed zaśnięciem wyobrażać sobie miejsca, w których chciałabym się znaleźć.
  47. Nienawidzę brać do rąk surowego mięsa. Jego dotyk przyprawia mnie o dreszcze. Fuj!
  48. Ulubione zajęcie domowe - pranie, znienawidzone - zmywanie naczyń.
  49. Za największy błąd życiowy (do tej pory) uważam zdawanie historii na maturze. Oczywiście zdałam, ale nie chcę mieć z tą dziedziną nigdy więcej do czynienia.
  50. Boję się zwierząt. Pupile moich znajomych muszą długo zabiegać o moje zaufanie, a i tak nigdy nie jest ono pełne.
Uffff... Mam nadzieję, że dotarliście do końca :)

Zapraszam wszystkich, którzy chcieliby podzielić się ze mną faktami o sobie do komentowania.

Pozdrawiam serdecznie
Yvonne

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy miły komentarz oraz za konstruktywną krytykę :)