25 lis 2013

... Ziaja - szampon, odżywka i maska do włosów niesfornych

Ziaję znam i lubię od wielu lat. Cenię kosmetyki tej firmy i mam, wśród bardzo bogatej oferty produktów, swoich niekwestionowanych faworytów. W tej gamie są też produkty, które mi nie odpowiadają i o takich jest dzisiejszy post.

Moje włosy są grube i gęste, ale dość zniszczone farbowaniem, suszeniem suszarką i czasami prostowaniem, a co za tym idzie matowe i szorstkie. Ponadto należą do kategorii włosów puszących się i falowanych, co doprowadza mnie do szału, ponieważ nijak nie dają się ułożyć.

Biorąc pod uwagę powyższe fakty, stwierdziłam, że seria Ziai przeznaczona do włosów niesfornych będzie dla mnie idealna. Kupiłam szampon, odżywkę bez spłukiwania i maskę. 



Photo by Yvonne writes about...

Główne składniki pielęgnacyjne to proteiny jedwabiu i prowitamina B5. Producent obiecuje nam, że włosy będą wygładzone na całej długości, łatwo się będą rozczesywały oraz będą miękkie i błyszczące.

Niestety, zapewnienia te w moim przypadku się nie sprawdziły, a składniki aktywne wyraźnie nie służą moim włosom. Każdy z tych kosmetyków (niezależnie od tego, czy były stosowane razem, czy osobno) obciążał moje włosy, powodował przetłuszczanie się u nasady i wysuszenie końcówek. Nie liczyłam na spektakularne efekty, ale miałam nadzieję, że wygląd moich włosów się poprawi. Szkoda, że się nie udało.

Dla zainteresowanych zamieszczam składy produktów, zaczerpnięte ze strony internetowej wizaz.pl oraz linki do strony producenta:

Szampon: Skład: Aqua (Water), Sodium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Sodium Cocoamphoacetate*, Cocamide DEA, Coco Glucoside*, Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Polyquaternium-10, Panthenol, Hydrolyzed Silk, Glycol Distearate, Laureth-4, PEG-7 Glyceryl Cocoate, Sodium Chloride*, Styrene/Acrylates Copolymer, Sodium Benzoate*, Parfum (Fragrance), Linalool, Citronellol, Hexyl Cinnamal, Citric Acid*; LINK - szampon

Odżywka: Skład: Aqua (Water), Cetearyl Alcohol*, Cetrimonium Chloride, Dimethicone, Isopropyl Myristate*, Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil*, Polyquaternium-10, Hydrolyzed Silk, Panthenol, Cyamopsis Tetragonolobus Gum, Sodium Benzoate, Parfum (Fragrance), Linalool, Citronellol, Hexyl Cinnamal, Butylphenyl Methylpropional, Limonene, Eugenol, Citric Acid*; LINK - odżywka

Maska: Skład: Aqua, Cetearyl Alocohol*, Cetrimonium Chloride, Dimethicone, Behentrimonium Chloride, Isopropyl Myristate*, Heliantus Annuus Seed Oil*, Panthenol, Polyquaternium-10, Hydrolized Sil, Sodium Benzoate*, Parfum, Linalool, Citronellol, Hexyl Cinnamal, Buthylphenyl Methylpropional, Limonene, Eugenol, Citric Acid*; LINK - maska


Pozdrawiam serdecznie
Yvonne

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy miły komentarz oraz za konstruktywną krytykę :)