13 lis 2013

... Yves Rocher - Hydra vegetal - żel do mycia twarzy

Dziś kolejny post poświęcony produktowi z serii Hydra vegetal marki Yves Rocher. Tym razem padło na żel do mycia twarzy. O kremie pisałam tutaj.

Photo by Yvonne writes about...
Na początek obietnice producenta:

Photo by Yvonne writes about...

Moje odczucia są bardzo podobne, jak w przypadku kremu, czyli bardzo pozytywne.

Opakowanie to standardowa, plastikowa tubka o pojemności 125 ml. Konsystencja jest dość rzadka, ale przezroczysty żel nie wylewa się z opakowania. Walor estetyczny stanowią bąbelki powietrza, które ślicznie wyglądają w tubce.
Zapach, podobnie jak kremu, jest delikatny, tylko nieco bardziej chemiczny. Pomimo zawartości SLS w składzie, żel się prawie nie pieni, co w moim odczuciu jest dużym plusem. Przyjemnie się go używa i zapewne dzięki pęcherzykom powietrza odczuwamy lekkość i delikatność podczas mycia.

Najważniejszym dla mnie efektem po zastosowaniu tego żelu jest zmatowiona skóra. Przy regularnym stosowaniu żelu w połączeniu z kremem z tej samej serii zauważyłam, że twarz nie błyszczy się tak mocno w ciągu dnia, dłużej jest matowa i kosmetyki kolorowe dłużej zachowują swoje właściwości matujące.

Regularna cena katalogowa to 33,00 zł, ja w promocji zapłaciłam 20,00 zł.

Gorąco polecam ten kosmetyk.

Zainteresowanych zapraszam na stronę producenta Yves Rocher - żel do mycia twarzy

Pozdrawiam serdecznie
Yvonne

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy miły komentarz oraz za konstruktywną krytykę :)