14 lis 2013

... Yves Rocher - Sebo Specific - delikatny peeling oczyszczający

Znów Yves Rocher? Tak! Następny w kolejce do oceny czekał delikatny peeling oczyszczający do skóry tłustej i mieszanej.

 Photo by Yvonne writes about...

Produkt zamknięty jest w zielonej, plastikowej butelce o pojemności 150 ml. Rzeczywiście jest delikatny. Musi być, skoro stosować należy go rano i wieczorem.

Photo by Yvonne writes about...

Gdy dostałam przesyłkę i wypróbowałam go pierwszy raz, pomyślałam: co to jest? peeling? to ma być peeling?
Ja, miłośniczka gruboziarnistego papieru ściernego w tubce (czyt. bardzo mocnych peelingów mechanicznych), trzymałam w dłoniach ten specyfik i zastanawiałam się co z nim zrobić. Miałam dwa wyjścia: używać lub wyrzucić. No i padło na to pierwsze.

Wyobraźcie sobie moją minę, kiedy po kilku dniach, a właściwie wieczorach stosowania peelingu, zorientowałam się, że mam gładką i oczyszczoną cerę. Cudów oczywiście nie było, z wągrami i zaskórnikami sobie nie poradził, ale były one gładsze i jakby mniej widoczne.
Okazało się, że jest to jednak peeling i naprawdę warto po niego sięgnąć.

Podobnie jak żel z serii Hydra vegetal,o którym można przeczytać w mojej poprzedniej notce (LINK), Sebo Specific ma pęcherzyki powietrza. Wraz z maleńkimi drobinkami peelingującymi delikatnie oczyszcza i usuwa martwy naskórek. Nie wysusza i nie pienie się (SLS jest w składzie). Ładnie pachnie, jest wydajny i proponuję wypróbować, jeśli macie ochotę.

Regularna cena katalogowa to 29,00 zł. Mój kosztował 19,90 zł w promocji.

Zainteresowanych odsyłam na stronę producenta Yves Rocher - peeling Sebo Specific

Pozdrawiam serdecznie
Yvonne

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy miły komentarz oraz za konstruktywną krytykę :)