9 lis 2013

... Bielenda Awokado - dwufazowy płyn do demakijażu oczu

Odkąd pamiętam do demakijażu oczu zawsze używałam specjalnego preparatu. Na promocji w Biedronce kupiłam dwufazowy płyn do demakijażu oczu wrażliwych z awokado, argininą, olejem palmowym i kokosowym marki Bielenda.

 Photo by Yvonne writes about...

Przy zakupie tego typu kosmetyku wyznacznikiem jest dla mnie zapis na opakowaniu, że nadaje się dla osób noszących soczewki kontaktowe. Ten może być przez te osoby stosowany, więc czym prędzej go zakupiłam.

Photo by Yvonne writes about...

Nie ma potrzeby, żebym rozpisywała się na temat tego płynu, ponieważ wszystkie informacje podane na opakowaniu mają swoje pokrycie w rzeczywistości.

Serdecznie polecam, ponieważ można nim zmyć dosłownie wszystko, a pomimo tego jest mega delikatny.
Zużyłam trzy opakowania i z pewnością sięgnę po kolejne.

Cena: od 4 do 6 zł za 125ml.

Zainteresowanych odsyłam na stronę producenta Bielenda Awokado

Pozdrawiam
Yvonne

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy miły komentarz oraz za konstruktywną krytykę :)