11 lis 2013

... EVELINE COSMETICS - serum do rzęs 3w1 ADVANCE VOLUMIERE

Skoncentrowane serum do rzęs 3w1 poznałam dzięki jednej z vlogerek, kręcących filmiki na YouTube. Zachęcona jej opinią postanowiłam zakupić sobie to serum z zamiarem wzmocnienia rzęs. I tu pojawiły się schody. Nigdzie w moim mieście nie było szans na zakup kosmetyku. Już myślałam, że nie uda mi się go zakupić, ale na pomoc przyszła mi Biedronka. W ofercie kosmetycznej znalazło się serum Eveline, po które biegłam jak po ogień. 

Photo by Yvonne writes about...

 Photo by Yvonne writes about...


Serum wygląda jak biały tusz do rzęs z silikonową szczoteczką. Aplikuje się je dokładnie tak, jak maskarę.
Opakowanie zawiera 10 ml produktu, którego producent obiecuje:

"Innowacyjne, skoncentrowane serum do rzęs ADVANCE VOLUMIERE 3 w 1 łączy w sobie właściwości serum odbudowującego rzęsy, aktywatora wzrostu włosa i bazy pod tusz.
Opatentowany BIO RESTORE COMPLEX zapewniają głęboką regenerację, odbudowę i ochronę struktury włosa.
Specjalnie zaprojektowana elastyczna szczoteczka i satynowa konsystencja serum sprawią, że twoje oczy nabiorą hipnotyzującego spojrzenia."

Działa? Niestety nie. Żadna z obietnic producenta, w moim przypadku się nie sprawdziła. Ale... Uwielbiam stosować to serum jako bazę pod tusz do rzęs. Przed wytuszowaniem pokrywam rzęsy warstwą serum (nawiasem mówiąc, oczy przez chwilkę wyglądają obłędnie pomalowane na biało, później staje się przezroczyste i w ogóle go nie widać), a później zwyczajnie nakładam tusz.
Rzęsy są pogrubione, wydłużone i wyglądają mega sexy. Moim zdanie powinni to sprzedawać jako bazę pod maskarę, a nie serum do rzęs.


Photo by Yvonne writes about...

Myślę, że kupię ten produkt ponownie, bo nawet jeśli mam kiepski tusz do rzęs, to serum sprawia, że stają się one mocno podkreślone, widocznie pogrubione, wydłużone i lekko sklejone, czyli takie jak lubię.

Cena od 9,00 do 12,00 zł (w zależności od sklepu).

Zainteresowanych odsyłam na stronę producenta EVELINE COSMETICS


Pozdrawiam
Yvonne

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy miły komentarz oraz za konstruktywną krytykę :)