25 paź 2013

... everything, but not of nothing

Skąd pomysł na bloga?
Skąd ja się tu wzięłam??
Co ja tutaj właściwie robię???

Odpowiedzi na te pytania są bardzo proste :)

Od dłuższego czasu regularnie odwiedzam kilka blogów, codziennie wypatruję nowych postów i cieszę się, jak tylko coś się na nich pojawi.

Uświadomiłam sobie, że bardzo chciałabym znaleźć się po tej "drugiej stronie" i zwyczajnie się sprawdzić. Pomyślałam, że miło będzie podzielić się z innymi swoimi opiniami, recenzjami i ocenami kosmetyków, książek, zakupów, a czasami napisać po prostu o życiu. 

Możliwe, że znajdzie się ktoś, komu moje notki się spodobają i od czasu do czasu do mnie zajrzy, sprawiając mi tym ogromną przyjemność.

Zapraszam zatem do odwiedzania mojego bloga, życząc jednocześnie miłego czytania i spędzania u mnie czasu.

Pozdrawiam serdecznie
Yvonne

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy miły komentarz oraz za konstruktywną krytykę :)