31 paź 2013

... nie do końca planowane, ale udane zakupy

Idę na zakupy, tylko po jedną rzecz.

Tak... idę po jedną, a wracam z ośmioma... Też tak macie?

Wybrałam się dzisiaj do Kauflandu po herbatę i do Rossmanna po suchy szampon. Zobaczcie sami, co jeszcze kupiłam :)

Photo by Yvonne writes about...

W Kauflandzie kupiłam dwie herbatki Teekanne: Magic Moments (uwielbiam ją w okresie jesienno - zimowym) i Black Currant with lemon. Każda z nich kosztowała 2,95 zł. Wpadły mi w ręce jeszcze czekolady Alpen Gold: dwie gorzkie i białą, w cenie 1,77 zł każda.

Wizyta w Rossmannie zaowocowała zakupem suchego szamponu Isana w cenie 5,99 zł i mydła w płynie Isana Flieder &Orchidee za 2,99 zł.

Po drodze zajrzałam do Eko i z tych nabytków jestem najbardziej zadowolona :) Kupiłam żel pod prysznic Fa NutriSkin Acai Berry o pojemności 400 ml w cenie 5,89 zł. Do koszyka wpadły też podgrzewacze zapachowe marki Aura o zapachu truskawkowym, lawendowym i pomarańczowym (6 sztuk w opakowaniu za 1,99 zł). Jeszcze ich nie zapalałam, ale zapach jest tak intensywny, że cały pokój nimi pachnie :)

Po przetestowaniu wszystkich produktów podzielę się opinią na ich temat :)

Pozdrawiam
Yvonne

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy miły komentarz oraz za konstruktywną krytykę :)