23 mar 2014

... Joanna Styling Effect - krem podkreślający loki

Witam!

Przychodzę dziś do Was z notką na temat produktu do stylizacji włosów, którego używam prawie rok. Nie jestem posiadaczką loków, moje włosy należą raczej do grupy falowanych i trudnych do ułożenia. Szukałam kosmetyku, który pomoże mi je ujarzmić, nie powodując przy tym obciążenia. Wybrałam krem Joanny. Warto było? Zapraszam na dalszy ciąg...



Obietnice producenta:

"Marzysz o doskonałym skręcie swoich loków czy to naturalnych, czy wystylizowanych? Nie szukaj dalej. Opracowaliśmy specjalnie dla Ciebie Krem podkreślający loki Styling effect. Poznaj jego fantastyczne właściwości. To właśnie on:
- podkreśla i dyscyplinuje loki
- nadaje sprężystość i elastyczność fryzurze
- ułatwia stylizację
- zawiera filtr UV, który chroni włosy."


Moja ocena:

Zdecydowałam się na zakup produktu podkreślającego loki, ponieważ chciałam na jakiś czas odpuścić sobie stylizację włosów, czyli suszenie połączone z wyciąganiem ich na okrągłej szczotce, po każdym myciu. Kusiła mnie możliwość pozostawienia ich do naturalnego wyschnięcia i wyglądania później jak człowiek, a nie jak przysłowiowy Chopin. Wybór padł na Joannę i nie żałuję, bo sprawdza się na moich włosach idealnie.
Produkt ma konsystencję rzadkiego kremu, przez co bardzo łatwo się go dozuje i rozprowadza na włosach. Ładny i delikatny zapach uprzyjemnia aplikację. Jest bardzo wydajny - porcja wielkości małej wisienki wystarcza na stylizację włosów do ramion.
Stosując go zgodnie z zaleceniem producenta, czyli wgniatając we włosy można uzyskać ładne loczki, nawet na włosach, które się mocno nie kręcą. Dla mnie jest to rozwiązanie idealne, ponieważ w błyskawicznym tempie pozwala mi stworzyć nietuzinkową fryzurkę. Włosy nie są sklejone, loki wyglądają naturalnie.
Kosmetyku Joanny używam również podczas stylizacji na okrągłej szczotce i tutaj również sprawdza się znakomicie. Końcówki są podkręcone, reszta włosów wyprostowana i mega uniesiona u nasady
Ostatni sposób to nałożenie kremu przed nawijaniem włosów na wałki. Jak łatwo się domyślić z tego efektu też jestem bardzo zadowolona. Loki są naturalne, miękkie i świetnie wyglądają nawet na drugi dzień.
Generalnie krem podkreślający loki doskonale się u mnie sprawdza. Nie obciąża moich włosów, nie powoduje ich szybszego przetłuszczania, pozwala stworzyć wiele fryzur, zarówno podkręcając, jak i prostując włosy. Produkt został moim ulubieńcem i jest jedynym, regularnie używanym, kosmetykiem do stylizacji włosów.



Podsumowanie:

  1. Nazwa: Krem podkreślający loki
  2. Producent: Joanna LINK
  3. Pojemność: 150 g
  4. Skład: 
  5. Cena: ok 8,00 zł
  6. Ocena: 5/5


Pozdrawiam serdecznie
Yvonne

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy miły komentarz oraz za konstruktywną krytykę :)