6 mar 2014

... Oriflame Essentials - Hydrating Face Mask - maseczka nawilżająca do twarzy

Witam!

Lubię stosować maseczki do twarzy, ponieważ dają one cerze zastrzyk substancji odżywczych, poprawiają koloryt i oczyszczają. Są niezawodne przed tzw. "wielkim wyjściem", jak również na co dzień.
No właśnie... szukałam delikatnej maseczki, która nie będzie zbyt agresywna i będę jej mogła używać w celu odświeżenia zmęczonej cery. Mój wybór padł na nawilżającą maseczkę firmy Oriflame.



Obietnice producenta:

"Głęboko nawilżająca formuła z kompleksem multiwitaminowym i wyciągiem z jeżówki cudownie regeneruje zmęczoną i poszarzałą cerę."


Moja ocena:

Maseczka zamknięta jest w bardzo ładnej, plastikowej tubce. Ma wygląd i konsystencję kremu do twarzy. Bardzo łatwo się rozprowadza na twarzy i szybko wchłania. W zasadzie nie ma czego zmywać. Oczywiście jeśli nałożymy bardzo grubą warstwę, to nie wszystko się wchłonie. Zmywa się równie łatwo wodą, jak i płynem micelarnym. Zapach również jest dość przyjemny, bardzo delikatny.
Teraz najważniejsze: efekty. Tych niestety nie zauważyłam. Stosowałam maseczkę na kilka sposobów:
- zgodnie z zaleceniami producenta, tzn. nakładałam ją na 10 min 2 razy w tygodniu,
- 2 razy w tygodniu na całą noc,
- codziennie na 10 - 15 minut,
- codziennie na całą noc.
Niestety, w żadnym wypadku nie zauważyłam żadnego działania maseczki. Produkt nie nawilża, nie poprawia kolorytu, a już na pewno nie regeneruje zmęczonej i poszarzałej cery. Nie robi po prostu nic. Nie polecam tej maseczki osobom, którym zależy na nawilżeniu i poprawieniu wyglądu swojej cery.



Podsumowanie:

  1. Nazwa: Essentials Hydrating Face Mask
  2. Producent: Oriflame LINK
  3. Pojemność: 50 ml
  4. Skład: 
  5. Cena: ok. 12,00 zł
  6. Ocena: 0/5



Pozdrawiam serdecznie
Yvonne

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy miły komentarz oraz za konstruktywną krytykę :)