5 mar 2014

... Schwarzkopf - Schauma Color Glanz - szampon do włosów farbowanych

Witam!

Miesiąc temu napisałam post dotyczący pielęgnacji włosów, w którym przedstawiłam ogólnie kosmetyki i akcesoria, których używam. Dziś pokuszę się o recenzję szamponu marki Schwarzkopf, przeznaczonego do włosów farbowanych oraz z pasemkami, czyli pasującego do mojego typu włosów.




Obietnice producenta:

"Formuła z systemem Lśniące Refleksy i filtrem UV pielęgnuje włosy farbowane i chroni kolor przed blaknięciem. Zapewnia długotrwały kolor i intensywny połysk. Formuła z intensywnie pielęgnującymi proteinami przywraca włosom utracone proteiny."


Moja ocena:

Na wstępie zaznaczę, że moja ocena dotyczy niemieckiej wersji szamponu Schauma. Dlaczego? Ponieważ uważam, że szampony wypuszczane na rynek polski są rozwodnione i nie nadają się do niczego. Po krótkim wyjaśnieniu przejdźmy do recenzji.
Szampon jest wydajny, dobrze się pieni i świetnie oczyszcza skórę głowy i włosy z wszelkiego rodzaju zanieczyszczeń, tj. sebum, resztek kosmetyków do stylizacji. 
Jest to kosmetyk perłowy, więc nie każdemu będzie odpowiadał. Delikatnie obciąża włosy, ale nie przetłuszcza ich, tak jak to ma miejsce w przypadku innych, podobnych produktów.
Minusem jest dla mnie zapach, trochę chemiczny, duszący. Na szczęście nie utrzymuje się długo.
Czy szampon podkreśla kolor lub przedłuża jego trwałość? Nie wiem. Używam go na zmianę z innymi szamponami, ale sądzę, że produkt, który ma styczność z naszymi włosami przez ok 2 - 3 minuty, niczego z kolorem zrobić nie może.
Generalnie jestem z niego bardzo zadowolona. Włosy po umyciu są gładkie, łatwo się rozczesują, nie wymagają użycia odżywki. Doskonale radzi sobie ze zmywaniem olejów. Polecam.




Podsumowanie:

  1. Nazwa: Schauma Color Glanz
  2. Producent: Schwarzkopf LINK
  3. Pojemność: 400 ml
  4. Skład:
  5. Cena: ok 2,00 €
  6. Ocena: 4/5



Pozdrawiam serdecznie
Yvonne

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy miły komentarz oraz za konstruktywną krytykę :)